من باز هم میگم خداوند در نهاد مردا حس شکارچی بودنو گذاشته مردا دوس دارن زنشون خودشو لوس کنه طناز باشه زیبایی اینقد مهم نیست بعد هم گاهی مث شکار ازشون دور بشه اونوقت اون حس قشنگه میاد تو عزیزم این فرصتو به شوهرت نمیدی
بزار بیاد دنبالت
نمیگم قهر کن گریه کن اصلا گریه عاقلانه نیست یه مدت کوتاه جواب میده بعدا .........................
قهر کن اما عاقلانه یعنی کارارو طبق روال انجام بده اما سرسنگین
زمانی که قهری به خودت برس اما زیاد سکسی نباش بهتره از این حربه برای آشتی استفاده نکنی
جوری آشتی کن که حرفتو هم زده باشی زمان س نمیشه حرف منطقی زد مشکل سر جاش میمونه
....................
تو زندگی زیادی کم توقع بودن چیز خوبی نیست.اگه نمی خواین به قولی ولخرجی کنین.بگیرین برای خودتون پس انداز کنین.خانوما پول اعتماد به نفستون رو بالا میبره.کافی نیستا اما لازمه.حالا مردا هم از زنهای قوی خوششون می آد.بعد از نگاه اونا باز هم زن کم توقعی هستین که فقط پ س ان داز میکنین
.........................
خانووما شوهراتون مامی نمیخوان شما زنشون باشین.بیخیال لباس چرکشون،بذارین یاد بگیرن خودشون ماشینو روشن کنند اگه برگشت گفت لباسمو شستی؟ بگو مگه لباس چرک داشتی؟! دنبال وسایلش نگرد لطفأ...ناهار خوردی؟ نخوردی؟ ممنوع چون بازم مامان بازیه.نازشو نکشین اما تا میتونین نازکنین.نازتون رو نخرید گریه کنین بگین منو نمیبینی و دوستم نداریو از ای حرفای زنونه...اما تو آرایش و آشپزی کم نذارین راستی حتتتتما بعد آشپزی حموم برید بازم تأکید کردما . بقیه برای بعد
............................
1- همیشه شما اول ازش خداحافظی کنید
2-سعی کنید بدرقه اش کنید
3-همیشه بگید چشم ولی کار خودتونو بکنید
4-هیچ وقت بد خانوادشو پیشش نگید!
5-گاهی اوقات نادیده بگیریدش
6-همیشه پس انداز داشته باشید (هر چند ناچیز)
7-سعی کنید با خانواده شوهر محترمانه رفتار کنید اما فراموش نکنید خودمانی نشوید!!!
8-نذارید لطفتون وظیفه تلقی بشه
9-هیچ وقت ارزش کارتونو با حرفایی مثه (نه بابا کاری نداشت!! ...کار مهمی نبود!!... کاری نکردم....) کم نکنید فقط یه لبخند مهربون کافیه!!!!!!!!!
10-مادری نکنین بگذارید همسر بودن و همسر داشتن رو حس کنه ( گم شدن سوییچ ناهار نخوردن جا گذاشتن کت و ...)
11-همیشه عاشق باشین اول عاشق خودتون بعد شوهرتون(اما کاری کنین اون نفهمه اول عاشق خودتونین)
12-دست از پارو زدن برداریم( آروم آروم ...)
13- آدم هر چه پرتذکرتر > کم تاثیرتر
14-لطف بی اندازه ......................> انتظار بی اندازه
.............................
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2